kõik kategooriad

• 02.Ettevõtte kultuur
  • 03.Meeskonna tutvustus

Firmast

Zhejiang Deermaple Outdoor Products Co. Ltd. on professionaalne tehas, mis arendab ja toodab kvaliteetseid matkatooteid väliekspeditsioonide ja telkimisreiside jaoks. Oleme Hiinas üks juhtivaid pliitide ja matkakööginõude tootjaid alates 2001. aastast.

Meie tehase pindala on 45000 m², seal on 4 automaatset tootmisliini ja ligi 400 töötajat. Kuu tootmisvõimsus ulatub 300,000 XNUMX ühikuni.

Suures koguses meie matkapliite ja kergeid kööginõusid eksporditakse 100 riiki Aasias, Euroopas, Põhja-Ameerikas ja Okeaanias. Oleme aastaid teenindanud selliseid välismaiseid kaubamärke nagu Walmart & Kmart.

Kõikidel gaasipliitidel on CE ja UKCA sertifikaat, matkakööginõud ja lauanõud on läbinud FDA, LFGB testi. Meie tehas sai BSCI ja ISO9001:2008 auditi.

Teadus- ja arendusmeeskonnaga, mis koosneb 12 professionaalsest insenerist konstruktsiooni projekteerimise ja tehnika reformimise kohta. OEM- ja ODM-i koostöö on teretulnud ja ootame, et teie kontseptsioonid oleksid tõelised tooted.

Meie tootevalikusse kuuluvad välitingimustes kasutatavad toiduvalmistamise seadmed, kokkuklapitavad matkamööblid, kerged telgid. Tervitage teie kohandatud tellimust erinevate telkimisega seotud toodete kohta.

ettevõte Kultuur

"Meie Deermaple'is seame kvaliteedi prioriteediks. Ausus ja kõik võidavad on meie põhiväärtused. Püüame välja töötada täisseeria praktilisi matkatooteid, et inimesed saaksid lähedaseks saada ja looduses veedetud aega nautida. "- David Lv, omanik ja Deermaple'i tegevdirektor.

Meie visioon on alati olnud saada maailma juhtivaks välimatkatoodete tootjaks. Innovatsioon ja tehnika reform on ideaalne, mille me iga toote disainile paneme.

Jätkame kvaliteetsete ja töökindlate matkanõude, kerge gaasipliidi, matkatelgi ja kokkupandava matkamööbli arendamist.

Deermaple'i eesmärk on pakkuda parimat praktilist ja uuenduslikku matkavarustust, loodame, et rohkem inimesi saab õues veedetud aega nautida.

Meeskonna sissejuhatus

Asutaja - hr David Lv, kes on telkimisest lummatud.

20ndates eluaastates seiklusreisil olles mõistis ta, et töökindlad matkavarustus on väga olulised. Ta otsustas kaasa võtta matkavarustust seljakotiränduritele ja õuehuvilistele.

Ta kavatses kutsuda rohkem inimesi õues telkima ja muudele seiklustele.

2001. aastal asutati meie tehas Hiinas Zhejiangis. Ja me lõime Hiina turul esimese matkavarustuse kaubamärgi.

Omame 45,000 4 m² töökoda, seal on 400 kaasaegset automaatset tootmisliini ja praegu töötab ligi 300,000 töötajat. Ja meie igakuine tootmisvõimsus võib ulatuda XNUMX XNUMX ühikuni.

Deermaple seadis kvaliteedi prioriteediks, säilitades samas ohutuse. Kõiki artikleid kontrollitakse enne saatmist rangelt.

Professionaalse uurimis- ja arendusmeeskonnaga, mis koosneb 12 konstruktsiooni projekteerimise ja tehnika reformimise insenerist. Meie tehasel on võimalus toota uusi vorme ja toota uusi esemeid vastavalt erinevatele kohandatud nõuetele. Oleme tavaliselt üks parimaid tootjaid, kes suudab pakkuda laia valikut mitmeotstarbelisi ja praktilisi tooteid väljas seiklusteks, seljakotimatkajate matkamiseks, pere telkimiseks ja haagissuvila telkimiseks.

VR-EKRAAN

Paremini mõistke meie ettevõtet VR-i kaudu

ajalugu

2001

Zhejiangis asutatud Deermaple toodab peamiselt alumiiniumist kööginõusid ja kergeid pliite välismaistele kaubamärkidele.

2003

Meist sai esimene tehas Hiinas, mis keskendub matkapliidi ja köögitarvete tootmisele.

2005

Tegime koostööd mägironimismeeskonnaga ja meie toiduvalmistamisvarustus toimis väga hästi ka äärmise külma ilmaga Mount Mushitage'is kõrgusel 7564 m.

2008

Esimene turule toodud ülikerge titaanist gaasipliit FMS-116T kaalub vaid 48 g. Ja see võitis Aasia väliauhinna.

2010

Suurendage kokkupandava mööbli tootmistsehhi, toodete hulka kuuluvad matkalaud, kokkupandavad toolid ja muud sarnased tooted autotelgimiseks.

2012

Asutati Hangzhou allharu ja meie vulkaanipliit FMS-118 kasutati Mount Everest Attacki laagris 8300 m kõrgusel

2014

Tootmisvõimsuse suurendamiseks ja tootmismahtude laiendamiseks kolisime oma tehase Hangzhou linna. Samas meelitame endaga kaasa rohkem andekaid inimesi.

2018

Ehitasime oma tehase 45,000 XNUMX m² töökojaga ja investeerisime paljudesse automaatsetesse CNC-pinkidesse, et parandada parimat kvaliteeti ja tagada täpsus.

2020

Telkide valmistamise tsehhi püstitasime eesmärgiga arendada täisseeria matkatooteid looduslähedaste inimeste jaoks.

2021

Oma tooteliigi rikastamiseks rajasime metallitootmistsehhi.

tehas

Deermaple kohustub pakkuma parimat usaldusväärset matkavarustust. Kvaliteedikontroll on alati esimene asi, millest me hoolime. Meie ettevõte investeerib valmisosade kontrollimiseks palju täiustatud katseseadmeid, mis aitab tagada, et iga osa on tõeliselt kvalifitseeritud. Teeme alati ranget materjalivalikut, tootmisprotsessi kontrollimist, välimuse kontrollimist ja jõudlustesti. Kõiki tooteid kontrollitakse enne saatmist 100%.

Au

Ülimalt kerge mini titaanpliit

2012. aasta lõpus sai meie ülikerge mini-titaanpliit FMS-300T 2013. aasta ISPO kullavõitja. See mini seljakoti pliit on kombineeritud väga väikese struktuuriga, selle suurus on sama nagu huulepulgal.

Titaanist veekeetja

Titaanist lauanõude ja tee valmistamisega tegelesime aastast 2014. Meie Titanium veekeetja võitis taas ISPO kuldauhinna.